Achillas

Alla inlägg under september 2012

Av girlydiary - 30 september 2012 19:53

Asså vet att man inte ska ställa sig den frågan men "e jag allmänt störd? "

för typ alla ska typ göra "läxan" eller "handla" när jag vill typ festa eller ha kul! Lärare har klagat för att jag inte gör läxor och att jag är "uppkäftig"( uppkäftig = störd) och min före detta kompis mamma klagade och sa att jah har "dåligt inflytande" på hennes dotter!! WTF. kanske behöver jag ändra mig? Men alla är perfekta som de e och man ska alldrig vara någon annan än sig själv.har jag inte rätt? så varför vill alla ändra mig?  

Av girlydiary - 30 september 2012 19:36

      

   

Jag har undrat länge nu om jag ska köpa en päls...typ vissa ( snygga ) bloggers har de, min frenda sandra har en också så jag är rätt sugen på att typ bli en lite copy cat... vad tycks? 

Av girlydiary - 30 september 2012 19:22

 

Shit stackars molly, diabetes, fun u know!!! :((((

Av girlydiary - 26 september 2012 15:56

 

Ahh spännande spännande, skicka in til KP! Najj asså kolla för mycket på lillabloggen

Strunt i det. den som först gissar vem som e på bilden blir länkad här på bloggen! 

Av girlydiary - 26 september 2012 15:40

  Han e fan ond/hon e lurig/HON e fan gravid,tvillingar/han e typ åtalad för mord/dom e gulliga båda två

...

Av girlydiary - 25 september 2012 15:02

 

En kompis skickade detta som ett mail till mig! så jävla fint av eric att skriva om de. TRUTH

Av girlydiary - 25 september 2012 14:27

Vad gör man om man faller för en player? Faaan, de värkar som att de precis hände! Men asså nu kan man själv passa på att leka lite med hans kännslor...vet att de e fel men asså han sårar folk 24/7 så han tål väl sin egen medicin.Japp Lådsas falla och se om han också gör det...Hoppas han lär sig en läxa!  

Har bytt namn

 GirlyDiary.bloggplatsen.se

Presentation


Detta är en Girly teenages Diary. Skriver om hur det är att vara 15.Alla tonårsproblem
*Killar
*vänner
*föräldrar
*mens
*utseènde

Fråga mig

9 besvarade frågor

#Instagram

  @ aliciachilla

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

#TenagerLife#

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

WTF

 

RSS

Kommentera anonymt

  Om du vill fråga en lite mer Privat fråga kan du skriva den anonymt och jag behöver inte publicera den men skriv det så jag vet....


Ovido - Quiz & Flashcards