Achillas

Alla inlägg under mars 2013

Av girlydiary - 27 mars 2013 19:49

Hej på er, tänker just nu på november, the moonshine jungle tour. Shit tänk att jag ska se planetens bästa röst live! OMG! Tänkte gå på Rihanna men asså hon e ju alltid sen och drogad, så nej tack! Annars skulle det vara " a dream come true" haha

Av girlydiary - 26 mars 2013 20:10

Vilken klass eller skola man än går på så finns alltid den där snyggare killen, den som är ledaren i gänget, den som alla tjejer vill ha och killar vill vara som.

Och vi alla har varit kära/gillat honom någon gång.

Men tänk sen att bli bra kompis med honom, få honom att tänka "shit hon e ju as schyst " Det var just det som hände mig, Anton flyttade till vårat område. Han var snygg, snäll och bra på typ allting. Så han blev "ledaren" ända skillnaden var att han var mer öppen, i allt. Han gömmer inte att han gillar mig och jag gör detsamma.

Sitter just nu med hög,dunkande musik och tänker varför just jag. Jag. Fångade hans uppmärksamhet, för jag var inte ända tjejen som gillade honom nej nej! Om ni kollar mina gammal inlägg då jag var så jävla galet kär!! Haha jag jobbade jätte hårt för att bli en i hans gäng, shit. Grupptrycket e hårt asså, men skulle jag inte brytt mig om de skulle jag inte vara med Anton just nu...<3

Av girlydiary - 26 mars 2013 15:30

Idag e ska jag shoppa lite, en snabb sväng till centrum, bloggar mer sedan, kommer lite saftigt haha ;))

Av girlydiary - 25 mars 2013 20:46

Haha dog av den sista:P

Av girlydiary - 24 mars 2013 22:23

Råkade på något rändom cp-sätt radera hälften av alla mina bilder! Åh jag som hade såå fina bilder till bloggen och nu e allt borta, tror att jag kanske har de i min dator...hoppas! Kolla gärna in sandras blogg
SaandrasDagbok.devote.se

Av girlydiary - 24 mars 2013 09:40

Så jäkla grym låt asså, mobilbloggar just nu men kommer lägga upp hela låten senare <3

Av girlydiary - 23 mars 2013 18:36

Har precis varit nere vid Ica kvantum med Anton. Vi köpte godis och sådant nyttigt ;) så nu e vi påväg hem. Tänkte först att vi skulle hyra film men vi får väl Zappa mellan kanalerna lite, aja nu e e vi framme hos Anton. Hej på er

Av girlydiary - 20 mars 2013 07:53

Jahapp missa bussen idag Nice not. Så jag kmr antagligen sent till skolan oxå :( uhh men nu kommer den så hej på er<3

Har bytt namn

 GirlyDiary.bloggplatsen.se

Presentation


Detta är en Girly teenages Diary. Skriver om hur det är att vara 15.Alla tonårsproblem
*Killar
*vänner
*föräldrar
*mens
*utseènde

Fråga mig

9 besvarade frågor

#Instagram

  @ aliciachilla

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

#TenagerLife#

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

WTF

 

RSS

Kommentera anonymt

  Om du vill fråga en lite mer Privat fråga kan du skriva den anonymt och jag behöver inte publicera den men skriv det så jag vet....


Ovido - Quiz & Flashcards