Achillas

Alla inlägg under november 2012

Av girlydiary - 26 november 2012 19:08

 

Love u!

Av girlydiary - 26 november 2012 18:45

Just nu är jag i en sådan där situation där hela livet känns som ett stort mörkt hål med bara smärta och sorg.Det händer då och då...Just nu känns det värdelöst.Dumpad gör alltid lika ont. Det ända man gör är att vara äckligt tjejig,lyssna på adele och äta choklad....Sitter instängd på mitt rum med datan och lyssnar på heartbreak-låtar. mascaran rinner nedför mina kinder och runt min säng finns massa papper med torkade tårar på. Man vet att om det tar slut ska man sikta frammåt,men det är inte så lätt, det är viktigt att få gråta ut. Men det är en del av att vara tonåring. Mobilen plingar till varje sekund.Vänner som undrar var jag är och vad som hänt har hela inkorgen full,men jag orkar inte mer......

 


Av girlydiary - 26 november 2012 18:15


 

   

 

   

 

    

Av girlydiary - 17 november 2012 12:01

tänkte inte gå in på detta men aså,Olly murs e faktiskt inte så dum ändå va? Jo men på min skola kallas han gubbig men jag tycker han e rätt charmig....vad tycker ni?jag menar han har sin egen stil och värkar trevlig och så, hans låtar kanske inte e den stilen jag brukar lysna på men jag tycker de e bra och trallvänliga. Såg ni honom på Xfactor? han e ju ganska gullig....fan känns konstigt att säga så om de inte handlar om typ värsta taylor lauthner men who cares han e charmig och trevlig. vad mer? man behöver inte värsta bodybuilder`n .

    Hot Or not?

Av girlydiary - 17 november 2012 11:54

Av girlydiary - 17 november 2012 11:35

namn: alicis

ålder:14

bor med: morsan,farsan och brorsan


Vem:

hörde dig sjunga sist? schampo,balsan och duschtvålen    

Gillar du? många 

vem sms:a du sist: bäzza

vem hatar du? alla som hatar mig

vem kysste du sist?  secret

vem pekade du finger åt sist? grannen...XD


när:

gick du o la dig igår? vill ni nt veta   

när är du jobbigast?  när jag inte får som jag vill

när ska du blogga mer? fan vet ja..


hur:

ofta äter du socker? ska kolla i mitt anteckingsblock,skriver upp de ni vet   

högt spelar du musik? Vaa? kan nt läsa detta för jag har så hög musik så jag får ont i huvet Lol

har du en pojkvän? när det känns rätt,hallå!

ofta kollar du på film? ska kolla annteckningsblocket igen...


This/that

festa/mysa? Festa

hund/katt? hund

kompis/pv? Kompis

brunett/blondin? Brunett

iphone4/iphone5? iphone 4 (S)

 

Av girlydiary - 16 november 2012 14:11

haha lol

Har bytt namn

 GirlyDiary.bloggplatsen.se

Presentation


Detta är en Girly teenages Diary. Skriver om hur det är att vara 15.Alla tonårsproblem
*Killar
*vänner
*föräldrar
*mens
*utseènde

Fråga mig

9 besvarade frågor

#Instagram

  @ aliciachilla

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

#TenagerLife#

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

WTF

 

RSS

Kommentera anonymt

  Om du vill fråga en lite mer Privat fråga kan du skriva den anonymt och jag behöver inte publicera den men skriv det så jag vet....


Ovido - Quiz & Flashcards