Achillas

Alla inlägg under december 2012

Av girlydiary - 31 december 2012 19:23

Förlåt asså!!! Jag glömde visa min asnygga klänning, förra året hade jag en svart så nu blev det en guldig från Nelly.com

Billig och jävligt snygg asså

Av girlydiary - 31 december 2012 18:44

Nu börjar kusinerna Droppa in. Snart börjar mamma och pappas kompisar också antar jag. Min kusin Tanja och jag kommer sköta musiken.

Detta kmr bli så kul...hoppas ni har det bra!!!!

Av girlydiary - 31 december 2012 13:49

Let ur smile change the world but don't let the world change ur smile

Av girlydiary - 31 december 2012 13:40

Av girlydiary - 31 december 2012 11:25

Onödig fakta om mig och 2012
Beskriv året med tre ord: tråkigt hjärtkrossande men roligt
Hur många har du varit ihop med? Två
Vem har varit din bästa vän? Sandra,som jag tog kontakt med i maj,vi hade nt sätt varandra på två år. Hon har funnits där för mig och är helt underbar,sen min bästa bästa shania som jag varit kompis med sedan sjuan. Älskar er otroligt mkt???
Vad har förändrats mest från förra året? Jag tror det är mitt humör och kanske mitt hår,nu har jag nt sidecut längre ändå då att...
Vem av dina familjemedlemmar har funnits där för dig mäst under 2012?
Absolut min storebrorsa, mamma jobbar mkt, pappa ser jag nt så ofta även om de nt e skillda . Han jobbar i Norge . Så när mamma och pappa varit frånvarande har brorsan ställt upp
Nyårslöften? Äta nyttigare och träna mer.är sjukt dålig på det.
Vem är 2012 snyggaste kille?
Eric eric eric eric saade ????
Vad är du mäst besviken med under året? Att jag inte fick gå på bio premiären av breaking dawn part 2 för att jag är för "liten"
Tack för att du läste bitch ?

Av girlydiary - 30 december 2012 16:54

Nu sitter jag på min säng. jag och shania spelar gorilla skithögt. Taaaack bästa sandra för att du visade mig Bruno mars nya låtar !!!!!!!

GIVE IT TO ME BABE,GIVE IT TO ME MUTHERFUCKER

Av girlydiary - 30 december 2012 10:19

Vad händer idag? Jo jag ska först gymma sen måste Några saker fixas shoppa lite. Ska köpa en nyårsklänning.Shania kommer om en stund,mamma gör frukost nere i köket brorsan sover pappa jobbar...Jag sitter i mitt rosa svarta rum lyssnar på man och bloggar,jag har ett rosa linne och gråa mjukisar,inget smink.En vanlig dag i en tonårings liv😉

Av girlydiary - 29 december 2012 17:40

Jo det har flyttat hit en as söt kille.Mums Och vi har typ smsat hela tiden och så Ammmmmaaagad. Men är rädd att bli krossad igen så...det blir nog inget. Han e skit gullig ahhhh. Vågar bara nt satsa igen för jag förlorar hela jävla tiden :(( Fan varför ska du vara så charmig för??? varför kan du inte vara tråkig,nördig och ful? Fast NEJ....XD

Brukar inte gilla Taylor swift men detta,asså jag älskar den. Kan relatera till den nu asså.

Har bytt namn

 GirlyDiary.bloggplatsen.se

Presentation


Detta är en Girly teenages Diary. Skriver om hur det är att vara 15.Alla tonårsproblem
*Killar
*vänner
*föräldrar
*mens
*utseènde

Fråga mig

9 besvarade frågor

#Instagram

  @ aliciachilla

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

#TenagerLife#

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

WTF

 

RSS

Kommentera anonymt

  Om du vill fråga en lite mer Privat fråga kan du skriva den anonymt och jag behöver inte publicera den men skriv det så jag vet....


Ovido - Quiz & Flashcards