Achillas

Alla inlägg under januari 2013

Av girlydiary - 31 januari 2013 15:35

Ungefär såhär skrev jag och Anton idag
-asså lyssna på mig! Hon ljuger
-svär?
-jag skulle aldrig in my damn life ljuga för dig
-ok förlåt bejb
-ingen fara bejb
-vill du komma till mig efter skolan?
-keej?
-?????

Av girlydiary - 30 januari 2013 19:34

Snubben som sålde ciggsen är fast av polisen och skolans gris oj menar rektor hehe...ni ska bara se henne. Men många har köpt har säkert 50 paket så...jag tjallade fan nt men,många tror att det var jag för att jag nt ville röka. Så blev typ trackad av en kompis, blev så jäwla arg när hon kallade mig slampa,hon sa att jag ligger med varenda kille på skolan till Anton!! Han blev såklart misstänksam och pratar nt med mig mer :( men i alla fall slog jag till henne på käften och nu har jag utegångsförbud!!! Påminner nt det om Lol?

Av girlydiary - 30 januari 2013 16:43

Fick en sjukt bra fråga som fick mig att tänka lite,men svaret är lätt
Vad är syftet med din blogg? Diggar den sjukt mkt ;)
Svar: syftet är Samma som när jag startade bloggen,ville driva en blogg om hur det är att vara tonårings tjej. En 45 årig skolsyster kan nt svaret på alla mina frågor,de tycker att man ska vara ärlig och rar men vem fan pallar? När grupptrycket är så som det är idag måste man passa in, that's it. En blogg för tonåringen av tonåringen.

Av girlydiary - 28 januari 2013 22:06

Hej på er, idag har jag inte varit i skolan. Mådde nt bra in my head, så mkt i mitt liv som händer så ibland måste jag stanna upp lite. Jag har en pojkvän,massa underbara vänner men SKOLAN. Ni vet att jag inte är ett fan av det och vi kommer ha ett prov i geografi snart,palla plugga, så jag får ongest för det gick ganska bra förra gången men du pluggade jag faktiskt, sen är det en annan sak,utanför skolan finns en kiosk där har det visst sålt cigaretter till ungdomar på min skola och nu vill de tuffa tjejerna visa att de kan röka!? Jag är väldigt nära vän med en av dom och hon vill stenhårt att jag ska testa att röka, men sådan skit håller jag nt på med. Men nu e jag automatiskt tönt och det vill jag fan nt vara... Fuck life

Av girlydiary - 27 januari 2013 19:21

Ska skriva några saker en kille nt får göra även om du inte är ihop med tjejen(absolut nt om ni är det)
@ kalla en tjej tjock är det värsta man kan göra,så gör nt det snälla
@ om ni är vänner på insta,fb elr liknande,RADERA henne nt. Du vet nt om hon är kär elr nt så bara genom att inte radera henne gör du henne glad
@ Lyssna på vad vi säger (så mesigt,men viktigt)
@ var nt elak,även om hon inte gillar dig så finns det inget bättre än en snäll killkompis.
Följer ni detta killar så kommer tjejerna runt er vara många,och glöm nt,insidan räknas so If u are a bitch that just want big boobs,jump from the eifell tower

Av girlydiary - 26 januari 2013 21:45

Är utanför partyhuset I need to bread. Tänkte posta en bild på insta men blev utloggad och kan inte komma in!! Sandras användare blev raderad oxå?! WTF liksom

Av girlydiary - 26 januari 2013 14:40

Ikväll drar jag på fest hos en tjej i 9,typ alla på skolan kommer va där så det blir roligt. Hon är känd för att ha vilda festar ;) det blir jag, Anton, tara,mirre,shania,becca (om hon lyckas smita ut) och gabbi. Mamma kommer typ runt halv tolv och då är jag redan där så hon kan nt stoppa mig@@@

Av girlydiary - 25 januari 2013 22:41

Idag har jag varit och shoppat i Gbg med shania,mirre,Beccii och Tara. Det var askul att sitta på starbucks och snacka om killar,shopping ja det kan man säga,köpte domma snygga dr. Martins för bara 1000 kr!!!

Har bytt namn

 GirlyDiary.bloggplatsen.se

Presentation


Detta är en Girly teenages Diary. Skriver om hur det är att vara 15.Alla tonårsproblem
*Killar
*vänner
*föräldrar
*mens
*utseènde

Fråga mig

9 besvarade frågor

#Instagram

  @ aliciachilla

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

#TenagerLife#

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

WTF

 

RSS

Kommentera anonymt

  Om du vill fråga en lite mer Privat fråga kan du skriva den anonymt och jag behöver inte publicera den men skriv det så jag vet....


Ovido - Quiz & Flashcards